No sé que fer amb ell...
Hoola! Sóc una noia de Girona i tinc 14 anys.
El meu problema és que: Al meu institut hi ha un noi que jo no sabia qui era fins que el vaig conéixer a un grup de whatsapp. Ell em va obrir i vam estar parlant. Allà va ser quan vaig saber qui era. Moltes companyes meves m'han dit que ell tira la canya a moltes i tonteja amb moltes però jo no sé si és veritat perquè ell em diu que no és veritat...
Cara a cara no hem parlat, ens hem saludat però parlar no.
La setmana passada li vaig dir que si volia quedar amb mi ja que sempre em diu que sóc tímida.Ell em va dir que li encantaria però aquesta setmana ens vam enfadar una mica i fa tres dies que no parlem. A mi m'agrada molt i ja m'havia fet il·lusions de que quedariem però ara no sé què fer.
Em podries ajudar?
Creus que l'hauria d'obrir i dirli per quedar? O hauria d'esperar per a veure si mho diu ell?
O el deixo estar...? Ajuda`m siusplau! M'encanta...
Anissa Ouali

Hola Marina!!
És difícil no fer-se il·lusions però abans de decidir res, el millor és el que tenies pensat fer, i veure-us cara a cara, parlar i veure si t'agrada i tu a ell.
Per això, si tu vols quedar amb ell, com has fet, deixar la timidesa a un costat i parlar amb ell, tampoc has d'estar pendent tot el dia de si ell vol o no, ell pot decidir de no quedar, però així tu podràs valorar si vols seguir parlant amb ell o no.
Com veus no és fàcil, però per no quedar-te amb el dubte hauràs de fer alguns cosa diferent, però valorant molt el que tu vols i no fer tot només depenen d'ell.
Un petonas!
Anissa Ouali, @AniOuali