URGEEENT!
Fa dues setmanes que ho vaig fer per última vegada. Des d'aleshores em fa mal la panxa a estones i algun cop m'han picat els genitals i també he tret mucosa fa un o dos dies. Vam usar preservatiu i en teoria no estava petat, tot i que en el moment d'entrar em va fer una mica de mal (al llarg de l'acte ja no, per això). Cal afegir que ho vaig fer un dia després de que em marxés la regla. Què poden ser aquests mals? Put estar embarassada, amlgrat en teoria estar tot correcte? Són només imaginacions meves i no té cap mena de relació? Ajuda si us plau que ja m'hi estic capficant molt.
Anissa Ouali

Hola Miremm!
Com estàs? Els símptomes que sents poden no tenir cap tipus de relació amb el fet d'haver mantingut relacions sexuals, però sobre aquestes et volia fer una pregunta, vau assegurar que el preservatiu no estigues trencat fent un petit nus o omplint-lo amb una mica d'aigua? És molt important comprovar-ho sempre, tan per protegir de l'embaràs com de les infeccions.
Aquest mals poden ser simplement mals de panxa, o que la teva regla siguin irregular i estigui apunt de tornar a venir (ja que el flux sempre acostuma a venir abans de la menstruació),... Abans de que et preocupis per no saber que és, l'ideal és fer una visita al metge per explicar els símptomes que tens, així sortiràs de dubtes.
Sentim no donar-te una resposta clara, però sempre que hi ha algun mal físic o símptomes, és millor que consultem amb un metge ja que no et podem donar una resposta exacte.
Un petonas enorme!!
Anissa Ouali, @AniOuali