Yay!
Yay!
Any: 2002
Comarca: Barcelonès
Data: 06/12/14 00:06
Help!
Hola porto més de 5 suspeses i no se com dirli a ma mae doneume excuses, plis. Gracies.
InterPersonal
InterPersonal
Data: 16/12/2014 11:47
Hola Yay!

Em sap greu, però no podem donar-te cap excusa! El millor que pots fer és parlar amb la teva i analitzar la situació conjuntament. Busqueu quines són les dificultats, i si cal, parleu amb el teu tutor o tutora que us orienti sobre com millorar les teves notes.

Una abraçada!
Laia Sala
www.consultajove.cat
Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.