el primer cop*-*
hola! avere tinc 13 anys, pero hi ha moltes nenes del meu institut que amb aquesta edat ja han fet el seu primer cop... quina seria la edat per fer-ho?
Elena Crespi

Hola Vilavertina!
No sé si em parles del primer petó o de la primera relació sexual amb penetració.
Si em parles del primer petó, et diria que no hi ha d'haver pressa, que el més important és que el facis amb algú que realment vulguis fer-te'l.
Si em parles de la primera relació sexual amb penetració, et diria el mateix, afegint que penso que als 13 anys és força d'hora per iniciar-se en aquest tipus de jocs.
Sovint volemt córrer tant que no ens parem a valorar el que mica en mica anem fent. Jo sóc més partidària de anar a poc a poc i anar gaudint i aprenent i fent més coses mica en mica.
una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - www.iesp.cat