Nois
Hi ha un noi que m'agrada molt per wats i per xats però en persona no m'atrau i jo sóc una persona que penso que per a enamorar-te d'una persona t'ha d'atraure físicament i ell no ho fa. Que puc fer?
Anissa Ouali

Hola Marta! Tinc una pregunta per tu, quan esteu junts “cara a cara” parleu com ho feu per wats o xat? O estàs més pendent de si t’agrada físicament, el mires i el remires i et vas fixant en les coses que no t’agraden? Et pregunto això per què en ocasions, parlar per wats o xats pot resultar més fàcil i estem més pendents d’altres qüestions que no pas el físic.
Quan estem cara a cara la conversa pot ser que no sigui tan fluida i més si estem pensant si agrada o no físicament, això fa que el nostre cap no pari de pensar però m’agrada o no? I estar més pendent d’això i no de m’ho estic passant bé amb aquesta persona?
Em sembla molt sincer de la teva part que em digui que per tu l’atracció física es important, i no és negatiu, però et proposo que puguis anar coneixent aquesta persona i veure com et sent si preferiu ser amics o que sigui alguna cosa més.
Una forta abraçada i espero haver-te pogut ajudar! Anissa Ouali, @AniOuali