Ajuda
Hola! Necessito ajuda no es res de sexe, es perque el meu nòvio i jo fem l'aniversari i no se que regalar-li necessito algunes idees ja que un marc amb fotos, o cartes ja ens ho hem regalat, i algo comprat no ens agrada, volem algo mes significatiu...
Salutacions adolescents!
Anissa Ouali

Hola LOF!!
Els regals poden ser una gran oportunitat per transmetre missatges, sobretot fets per un mateix. Com feu l'aniversari has pensat en fer una àlbum amb fotos del vostre primer any junts? A més ho podeu marcar com a tradició i cada any seguir aquest àlbum.
Pots crear un àlbum diferent als típics, ho pots fer com un mural o amb postals o com tu vulguis i darrera de cada foto escriure alguna cosa ;).
Si prefereixes no fer res amb fotos, pots triar per fer una activitats junts, anar a un lloc especial o diferent, preparar un dia o tarda especial. Un paquet de "val per un..."
Espero haver-te donat idees! Un petonas!!
Anissa Ouali, @AniOuali