Mida del penis
Hola, bon dia, he estat llegint consultes d'aquesta pagina i he decidit fer aquesta amb una pregunta que fa temps que em volta pel cap.
Jo tinc novia desde fa 4 mesos, ens hem liat 2 vegades pero em posa molt com es vesteix i també les seves tetes i el seu cul. M'agradaria proposarli de fer l'acte ja, pero em fa molta vergonya i no sabria ni com començar. Com ho faig?
Tambe em preocupa la mida del meu penis, em medeix uns 14cm i crec que es petit. Puc fer algo perque em creixi?
Gracies :D
Anissa Ouali

Hola Spotify!!
Saps que la mitjana de Catalunya es de 13 cm! Tot i aixi, dir-te que no hi ha un ideal de mida, i també has de saber que les parts més sensibles dels genitals femenins estan a la part exterior de la vagina, així que la mida no influeix en el plaer o major excitació.
Sobre com dir-li, la comunicació en parella és molt important, heu parlat algun cop sobre la sexualitat? El que us agradaria o les ganes de tenir relacions amb ella? Cadascú s'ha de sentir preparat/da però como saber si l'altre també vol? El millor és parlar del tema, pots aprofitar alguna tema que sortí a adolescents.cat per començar per exemple!!
Espero haver-te pogut ajudar! Una abraçada!!
Anissa Ouali, @AniOuali