ajudeumeee
Laltre dia ho vaig fer amb el meu novio i sem va trencar el condo i el test ha donat positiuuu!! Tinc pensat anarme de casa o suicidarme o drogarme a tope per perdre el coneixement. Tinc uns pares mooolt catolics i no ho acceptarien ni que em cases en el tio akell
ajudeumeee!!!!
Anissa Ouali

Hola Anònima2001!!
Primer de tot i abans de fer res, respira i calma. En aquests moments això sembla impossible però ho és el pas més important. Els pares et poden fer molta por però en aquests moments és necessari que estiguin allà.
Has parlat amb el teu novio? I els pares d'ell? Hi ha algun adult que et pugui ajudar a dir-li als pares? No et guardis això per tu sola, ja que serà pitjor i t'angoixaras més. Et deixo l'enllaç d'un lloc on estan especialitzats en aquestes situacions i et podran ajudar, orientar i assesora sobre el que pots fer:
els hi pots dir que des del consultori te'ls recomanem.
Ànims i busca suport, que els pares per molta por que facin ells t'estimem!
Un petonas!!
Anissa Ouali, @AniOuali