Critiques...
Hola! Estic a primer d'ESO i ja no sé que fer:( Ja van unes quantes crítiques en els que em diuen que estic massa prima i que tinc poc pit. Jo crec que per l'edat que tinc estic prou bé. Faig esport sis dies a la setmana i menjo bé, normal. Ajudeu-me, necessito consell.
Sara Bujalance

Hola! Passa dels comentaris desagradables que et facin. Les persones que necessiten ficar-se amb els altres ho fan perquè tenen una autoestima baixa i el que busquen, inconscientment, fincant-se amb els altres és aconseguir que l'autoestima dels altres sigui encara més baixa que la seva. Així que no permetis que els problemes d'autoestima dels altres perjudiquin la teva! Tu estàs per sobre dels comentaris que et facin! A més, el teu cos és teu, és cosa teva i els altres no n'han de fer res!! Ningú té dret a fer-te sentir malament per com és el teu cos, perquè com és el teu cos només t'importa a tu! No permetis que et facin sentir insegura, no val la pena passar-s'ho malament per uns maleducats! Passa d'ells i escolta't la gent que sí t'estima i que sí et diran coses agradables. Un petó molt gran!!