Laura27
Laura27
Any: 2000
Comarca: Vallès Occidental
Data: 04/12/14 16:42
Estiic feta un lioo!!
Holaa mira esque nose si estic enamorada o no.. Tinc 14 anys i ultimament em sento molt bé amb un noi pero la meva millor amiga al enterarse de que estava tan be amb ell s'hi va llançar i jo em vaig quedar de costat.. Ell va passar molt d'ella i li va preguntar que perquè ho havia fet i li va dir que a mi m'agradava i que ho feia per això. I des de llavors està molt be amb mi i no para de mirarme abraçarme i nose es pff... Té un any més i tothom diu que faig molt bona parella amb ell! M'hi llenço?
InterPersonal
InterPersonal
Data: 14/12/2014 18:56
Bona tarda Laura,

Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Primer de tot, moltes gràcies per la teva consulta.

És normal que tinguis dubtes, sempre fa por prendre una decisió així, hauràs de posar en una balança les coses bones i les dolentes que poden passar si et llences, a veure què et pesa més...

Pensa si seràs més feliç en la situació que estàs ara, o si val la pena córrer el risc d'iniciar una aventura junts, sabent que pot anar bé, o no... Això és decisió teva!

Molta sort!!
www.consultajove.cat
Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.