ASEXUALITAT
Mireu, he hagut d'enviar-vos això perquè ja em teniu farta. Pel que veig no teniu NI IDEA de l'asexualitat. NO. NO SOM CARGOLS. SÍ QUE ES POSSIBLE. Em fa molta gràcia perquè cada vegada que algú ho comenta al consultori ens contesteu coses com: No es possible que ho siguis, perquè físicament els humans... BLA BLA BLA. Hi ha una SEXUALITAT que es diu ASEXUALITAT i són persones que NO tenen interès pel sexe, no els agrada. I cada vegada que algú us comenta aquest tipus de sexualitat o que us dona símptomes d'això, no sabeu ni què dir. Em molesta moltíssim perquè no s'està informant d'això, i tot i que molta gent possiblement ho és ara mateix barreja la possibilitat de ser homosexual o bisexual o jo que sé. Simplement perquè no saben QUE EXISTEIX. Ah, i també hi ha molts tipus de gent que o no els agrada el romanticisme, o els agrada en segons quines circumstàncies, etc... Són coses de les quals podríeu informar en comptes de quedar-vos sense dir res.
M'agradaríeu que em contestéssiu, tot i que no és un dubte.
IESP

Hola indignada,
Hem considerat oportú contestar la teva consulta com a equip. Ja que hem detectat que estàs força molesta, ens sap greu si en algun moment t'has sentit ofesa per part nostra.
Nosaltres no neguem l'asexualitat entesa com tu has explicat molt bé, senzillament creiem que el terme no és el millor ja que al ser humans, tenim sexe, al tenir sexe, som sers sexuals. Seria com dir que sóc ahumana, no puc ser ahumana si formo part d'aquesta espècie animal. Això no significa que diguem en cap moment que no existeixen persones que no senten cap tipus d'interès en les relacions sexuals.
D'altra banda, quan nosaltres rebem una consulta on la persona que la fa està patint per algun símptoma que tu relaciones amb l'asexualitat, nosaltres treballem per donar possibles alternatives o possibles solucions per treballar sobre l'angoixa que això està produint en la persona, i no posem etiquetes, ja sigui una etiqueta com asexual, homosexual, heterosexual, o el que sigui.
Quan una persona es defineix com asexual (sigui el terme correcte o no), aquesta persona no ho viu com un conflicte, sinó que es sent bé i còmode, i per tant, al no viure-ho com una dificultat, no arribarà a fer cap consulta.
De totes formes et deixem un enllaç on trobaràs molta informació de tot el que envolta l'asexualitat
Equip del consultori