MATURBACIÓ FEMENINA
Hola!! Sóc una noia de 14 anys, i m'agrada masturbar-me, normalment m'acaricio pro ja me ne cansat. Vull provar noves tècniques de masturbació però sense introduir-me els dits a la vagina (em fa asco)...Em podrieu dir maneres de masturbarme a part de acariciarme...he senit algo sobre masturbarse amb un coixi, que es aixo? Dieume tecniqess per masturbam sisplaaau!
Anissa Ouali

Hola Raquel2310!!
Gràcies per la teva consulta!!
Introduir els dits no és masturbació. Les zones més sensibles de la vagina estan a la parts exterior, com els llavis, apropr de l'entrada o una de les més sensibles, el clítoris. Tu ja sap on es el teu?
Les tècniques poden ser molt variades, això depen de cadascú i com li agrada més. Per exemple, el coixí,es tracta de ficar un coixí entre les cames ven aprop dels genitals i apretar amb les cames i fent una mica de fregament.
Un altre maneta, és a la dutxa, amb el la pressió de l'aigua dirigida als genitals, pots jugar amb la pressió i una temperatura suau.
Una altre joc, és tocar diretcament el clítoris, acariciant, jugar amb el ritme, la pressió, etc...
Espero haver-te ajudat i que tinguis més idees i puguis seguir descobrint!
Una abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali