Tatii
Tatii
Any: 1999
Comarca: Osona
Data: 03/12/14 22:58
anonima
M'agradaria ser anonima... Tinc problemes a casa els meus pares no van gaire be economicament... i m'agradaria poder-los ajudar... La veritat ni idea de com ho puc fer... Nessecito demostrarlis que jo tambe puc ajudar-los... Soc la unica a la que li agradaria poder fer algo per els seus pares? sisplou nessecito ajuda i urgent... estic arriban al limit...
InterPersonal
InterPersonal
Data: 11/12/2014 20:24
Hola Tatii,

Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.

És molt bonic aquest gest cap a la teva família. És possible que per la teva edat encara no pots ajudar econòmicament a casa teva, però podries intentar fer coses per mantenir-te a tu mateixa i així no demanar-los diners. També pots proposar una llista de Nadal "alternativa" feta de regals que no siguin materials com una tarda de cuina, una passejada, una excursió, un moment de manualitats o de jocs amb la família... així també serà un Nadal més familiar.

Per altra banda, també et diria que parléssis amb ells i els expliquis com et sents i que t'agradaria fer alguna cosa per col·laborar a casa, potser entre tots trobeu alguna manera d'ajudar-vos mútuament.

Una abraçada bonica!
www.consultajove.cat
Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.