Cuixes i cul :((
Hola Sara, no m'agraden les cuixes que tinc son... com diria... grosses, gordes i el cul també no m'agrada. Lo que et volia comentar es si hi han alguns exercicis que pugui fer o alguna dieta o algo, no vull tenir les cuixes i el cul que tinc ara no m'agraden GENS!. A de mes faig natació i no se no em sento comoda... Gracies!
Sara Bujalance

Hola nataciosempre! No hi ha cap manera d'aprimar o engreixar una part concreta del cos com, per exemple, les cuixes o el cul o els braços o la panxa...etc. EL millor que pots fer és menjar de tot, de forma equilibrada (com marca la piràmide alimentària) i fer esport, que ja en fas. De fet, fer esport és una molt bona manera de treballar tot el cos, inclosos el cul i les cames. La natació, a més, és un esport molt complet que t'ajudarà a estar en forma. Un altre esport que et pot ajudar a estar bé en general i amb el que pots treballar molt cames i cul és la bicicleta. Però sobretot no t'obsessionis! Recorda que el cos natural d'una noia implica tenir més cul i cames, de la mateixa manera que els nois, pel fet de ser nois, tenen l'esquena més ampla. Tenir cul i cuixes vol dir tenir un cos femení, i això és maco! Valora't positivament! Un petó molt gran!!