anonim
anonim
Any: 2000
Comarca: Garrotxa
Data: 03/12/14 21:21
Amic
hola, fa un temps el meu millor amic hem fa una mica el buit... es a dir erem molt amics desde fa 4 anys pero ara no hem fa cas i em critica. i ja fa com dos mesos que m'ho fa i mesta posant cada cop mes trist, per exemple ara en els treballs de grup mai hem tria, mai hem contesta al wats.... Bueno algun consellet?
InterPersonal
InterPersonal
Data: 11/12/2014 20:10
Hola anonim,

Gràcies per escriure'ns. Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.

Mira, les relacions humanes no són sempre igual. Són dinàmiques i evolucionen a mesura que les persones que les conformen també evolucionen. En el cas de les amistats, a vegades canvien, altres es distancien i algunes vegades es tornen a retrobar al cap d'un temps.

En el teu cas jo intentaria parlar amb ell, explica-li que té comportaments que no entens i que et fan mal. A veure quina és la seva reacció... De totes maneres, et recomano que no et centris únicament en ell, ajunta't amb altres persones, busca gent amb qui tinguis interessos comuns... És molt enriquidor conèixer gent nova, així que passi el que passi amb aquest amics, obre't nous camins!

Una abraçada
www.consultajove.cat
Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.