directioner28
directioner28
Any: 2002
Comarca: Segrià
Data: 03/12/14 21:16
El tio perfecte
Holis Adolescents.cat,
Aquest any he començat l'institut i m'he enamorat d'un noi que te dos anys més que jo. Tot seria perfecte sino fos que unes grans amigues meves van al seu curs i dos d'elles s'han liat amb ell. Algun dia l'he pillat mirant-me, i tothom diu que "m'observa" durant el pati. Pero no em vull fer ilusions, perque ell es un "mujeriego" i totes les noies van al seu darrere. No crec que es fixi en mi pero i si li agrado??No se si mirar-lo, si parlar-li...Ens vam presentar pero dubto que sapigui qui sóc. Que en penseu?

Gracies i molt petons :)
InterPersonal
InterPersonal
Data: 11/12/2014 19:52
Hola directioner28,

Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.

Doncs no puc saber si ell sap qui ets o no. Si realment t'agrada, tens dues opcions: continuar com ara i no fer res, o bé, apropar-te a ell d'alguna manera. Aprofita que teniu amigues en comú i proposa algun pla per fer junts... a veure si a ell l'interessa.

Una abraçada!
www.consultajove.cat
Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.