el meu novio em presiona
Sóc una nena de 16 anys i mai havia fet res de sexe però clar ell en té 18... portem 8 mesos i només ho hem fet una vegada (va ser la meva primera) primer tenia molta por pero ell em va donar seguretat. Sempre en parlem d'aquest tema i ell ho te sempre molt present i la veritat es que a mi mes indiferent, pero clar no vull que pensi que no el vull o algo, a part tampoc tenim lloc on fer-ho i també m'ho va demanr per fer-ho sense condo i li vaig dir que no i es va enfadar pero diu que sino no es sent tant de plaer i llavors nose que fer... no vull que pensi que no el vull o que l'enganyo i sempre em diu que arriba a ser un altre i ja m'hagués deixat. Estic una mica preocupada.
Moltes gràcies:)
Anissa Ouali

Hola SSR!!!
En el sexe MAI s'ha de fer res que un no vulgui o no es senti preparat/da. Ell no es pot enfadar pel fet que no vulguis fer-ho amb preservatiu ni fer-te sentir malament per això. Les relacions sexuals és un espai d'intimitat perquè els dos estigueu còmodes i bé, i no per demostrar-li a l'altre que no l'estiu enganyat o per por a que deixi la relació.
És important que els dos en parleu i que li expliquis seriosament com et fa sentir i que és important per tu tan utilitzar preservatiu en les relacions com anar mica en mica, ja que sinó seguiràs sentint aquesta pressió i podeu crear situacions de risc.
Espero haver-te pogut ajudar, i recorda que tu tambe has de decidir i no acceptar cap xantatge, ni pressió.
Una forta abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali