Grans :'(
Hola!! Ja fa casi dos anys que tinc grans a la cara, i he provat de tot però no marxen. Algun consell perquè no me'n surtin? Moltissimes gràcies!
Sara Bujalance

Hola ameezy! A l'adolescència és habitual que surtin granets. El millor que pots fer per intentar treure'ls és netejar-te la cara amb un sabó especial per pells amb acné dos cops al dia, al matí i a la nit. A la farmàcia pots demanar algun tònic o crema per intentar evitar que en surtin. Has de ser constant netejant-te la pell i aplicant-te la crema, poquet a poquet veuràs resultats. Per una altra banda, menja bé, de tot i de forma equilibrada, procura no abusar dels dolços, embotits i greixos com la mantega, de tant en tant els podem menjar tranquil.lament però si en mengem molt sovint poden afavorir l'aparició de granets. I si tot i així creus que els grans continues sent un problema, ves al dermatòleg, ell et pot ajudar a eliminar-los. Un petó molt gran!!