urgent !
Hola, bones
Primerament sóc una noia i ja fa un any i quatre mesos que estic amb un noi. El meu dubte és que avegades quan ho fem, és a dir, quan practiquem el sexe abans de posar el condó sempre ho fem una mica sense per tal delubricar millor la zona i que despres tot sigui més fàcil. Voldia saber si fer-ho una mica sense al principi podria ser caus d'un embràs no desitjat o algun contra.
Gràcies
Anissa Ouali

Hola Cat!
Sempre que els genitals tinguin contacte directe pot haver-hi risc. Tot i que la penetració sense preservatiu es produeixi només una mica al principi, hi ha risc.
Quin? Existeix els risc de les infeccions de transmissió sexual, i a més a més, també parlem de risc d'embaràs, ja que durant tota la relació sexual pot aparèixer el líquid preseminal, que surt abans de l'evacuació però no podem detectar el moment exacte. Aquest líquid també contacte espermatozoides.
Així que sempre que els genitals estiguin en contacte, cal utilitzar el preservatiu.
Amb els dits també podeu anar tocant mica en mica tota la zona vagina de l'exterior i aprop de l'entrada, també el clítoris,... Ja que en aquesta zona hi ha més sensibilitat i per tan més fàcil que el cap s'exciti i per tan hi hagi més lubricació.
Espero haver-te ajudat, un petonas!
Anissa Ouali, @AniOuali