Consell de la relgla! Urgent!
Hola! Aveure tinc un problema, ahir em va venir la regla i nomes li he dit a la meva millor amiga, pero no vull dir-li a la meva mare perquè em fa molta vergonya i no se com dir-li, també perquè segur que li diu al meu pare i els dos començaran a dir-li a tota la família i doncs no vull que pasi això. Com li puc dir? També tinc un altre dubte quan et ve la regla deixes de creixer? Esque totes les meves amigues diuen això.
Petons adolescents💕💕
Anissa Ouali

Hola Manu12!
Quan ve la regla no deixes de créixer, els canvis es fan mica en mica, i necessiten el seu temps. També has de saber que els primer anys la regla pot ser molt irregular i trigar temps a venir entre una regla i l'altre.
Sobre dir-li a la mare, pot fer molta vergonya però pensa que ella també ha viscut això, i comprendrà tots els dubtes que tens. Comenta-li que no vols que li digui a ningú al menys ara, i que per tu és molt important que ella ho sàpigues però ningú mes per ara (al menys a la resta de la família).
Una forta abraçada , veuràs com la mare ho entén,
Anissa Ouali, @AniOuali