es bo?
holatinc 14 anys i ahir a la nit em vaig proet, despres vaig començar am b dos, i ho vaig deixar, perque em feia mal, bueno no era la primera vegada quentava amb un dit, pero amb dos si, al acabar, em va fer mal, pot ho intebar de posar un ditet, no estic ben segura de que ho haiga fet be, ajudaaet malament
Anissa Ouali

Hola adolescent!
Intentes introduir els dits per conèixer els teus genitals? O per obtenir plaer? La zona vagi al està envoltada de musculatura i en estat de repòs (no excitació) està tancada, si intentem introduir els dits ràpid i sense relaxar el cos i el cap pot fer mal.
Si el que vols es excitar el teu cap i cos o masturbar-te, en comptes de introduir els dits (a la part interior hi ha menys sensibilitat) intenta tocar els genitals per fora, veure on està el teu clítoris ,... Ajudaràs excitar el teu cos I llavor es pot provar a introduir un dit o dos per conèixer.
Una forta abraçada i ves mica en mica!
Anissa Ouali, @AniOuali