Dubtes?
Hola! Tinc un problema, últimament, tinc fantesies sexuals amb noies i tinc molta curiositat per fer coses amb noies.. el que passa es que tinc novio. Estic un pel confosa ja que no se com reaccionar i no se que significa que també vulgui provar coses amb noies..
Anissa Ouali

Hola Anónima!
Les fantasies ajuden a excitar el cap i poden ser de mil maneres, així que no ha de significar res que sigui amb noies o no. La curiositat també forma part de les fantasies, de les ganes,.. I no ha de tenir cap significat negatiu. Atracció i excitació la poden sentir tant per nois com per noies, i això no defineix si soc homo, hetero o bi.
La nostra orientació sexual es defineix per de qui ens enamorament, amb qui volem mantenir una relació de parell,...
En aquest moment que estats vivint les hormones van revolució adés així que no t'atabalis.
Espero haver-te ajudat! una abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali