Compreses
Hola, fa poc vaig fer una consulta sobrel la regla pero em vaig deixar una cosa. Quina marca de compreses i tampons són mes bones, se que cada persona es diferent i que li van be diferents tipus pero jo em refereixo quina marca es la millor, la que s utilitza mes, sobretot que tingui uns bons protectors diaris... ja que es incomode que les calcetes estiguin una mica humides... siusplau contesteu, no es molt important pero necessito saber ho!!!
Gràcies
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Aquesta pregunta és molt subjectiva ja que les que t’agradin tu, potser no li agraden a una altre, el millor és que tu mateixa en provis de diferents i trobis la que millor s'adapta a tu mateixa.
Pel que fa als protectors diaris, salvaslips, ves amb compte, en podem utilitzar per prevenir quan ens està a punt de venir la regla, però l'ideal pel dia a dia és utilitzar calcetes o tangues de cotó ja que és el material que deixa que la nostra pell respiri i aquests protectors no deixen que la pell respiri.
Gràcies per utilitzar el consultori!
Una abraçada!
Helena Angel @HelenaAL
www.consultajove.cat