Tu y yo...piensalo (urgent)
Hola adolescents!!!
Mireu, aquest és el meu problema...
Fa poc que surto amb un noi... jo en tinc 13 i ell 17, ja ho hem fet public, no ens suposa cap problema...
Ell no és verge i jo si, ja ho sap, però un dia el vaig convidar a casa i van passar coses... Bé, ens vam treure les camises, els pantalons... etc. I per primer cop em van treure les calces, jajajaja i va intentar-me fer-me deditoos:) El problema és que quan ho va intentar em va començar a fer molt de mal, però ell m'assegura que no va posar cap dit ni res... Aixó es deu en aquella tela, que encara s'ha de trencar? és possible que em surti sang? Si m'ho fa ell i estem molt exitats sentire plaer?
També us volia comentar que si trobeu normal que sortim, és a dir, jo ja li he deixat clar que no ho fare fins als 16 i ell ho ha acceptat, però aquesta diferencia d'edat és normal?
No ho vull dir als pares, ja que no em deixerien tornar-lo a veure mai més... Però ja els hi he dit que m'agrada molt però no ho accepten:( Que faig? També vaig a una escola privada, bueno que s'ha de pagar molt i tal i la meva millor amiga això de que jo surti amb un tiu de 17 no ho accepta, com li puc dir?
Jo i ell, hem tingut algunes discusions,perquè aquest divendres voliem quedar perquè jo dormís a casa seva, però si li pregunto a la meva mare si puc anar a dormir a casa d'una amiga, fara preguntes i tal... Quan em va proposar això li vaig dir que faria el possible perquè veies que me l'estimo i bueno i aixó li va quedar al cor i com que ara no vull dir-li a la meva mare... pues ha perdut una mica la connfiança amb mi.
Aquest dimecres quedem per anar a dinar, pirar un pelicula...Però ell és dels que ho paga tot però jo vull pagar la meva part... Que faig? M'hi adelanto?
Adolescents moltissimes gràcies m'agradaria que em responguessiu el més aviat possible.
Un petonet!!!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Pel que fa a la diferència d'edat, nosaltres no jutgem a ningú, si tu hi estàs a gust, fantàstic. L'única cosa que has de tenir en compte és que en uns anys estareu en moments vitals molt diferents, ell començarà la Universitat i tu estaràs a l'Institut.
Un altre tema que volem comentar-te és que tingui l'edat que tingui la teva parella no pot forçar cap situació, si tu, encara, no vols explicar a casa que tens parella i que té 17 anys, ho ha de respectar, no pot posar en dubte el que sents per ell només per aquest fet.
Pel que fa al dolor que vas sentir, és possible que fos l'himen, si sents dolor, demana-li que pari, per a estimular-te i tu sentir plaer no ha d'introduir els dits, ensenya-li com et masturbes tu acaronant el teu clítoris.
Si vols pagar a mitges, digues-li que t'agradaria pagar la meitat del que us costi el dinar o el cine. Comenta-ho amb ell.
Gràcies per utilitzar el consultori!
Una abraçada!
Helena Angel @HelenaAL
www.consultajove.cat