COM MENJAR?
Necessito engreixar, tan sols em creixen els pits faig una 100C de pit i tinc 15 anys, medeixo 1,63 i peso 41kg, m'agradaria tenir més cama i mes braçc ja que em veig molt prima i al estar tan prima sem noten molt els pits.... Podries donar-me algun consell de com menjar per poder engreixar?
Sara Bujalance

Hola Anam! Primer de tot, tens 15 anys i encara ets molt joveneta, al teu cos encara li queden anys per créixer i acabar de desenvolupar-se, així que si li poses una mica de paciència ja veuràs com a mida que vagis madurant el teu cos anirà prenent una forma més adulta i probablement tant les caderes com les extremitats es faran una mica més grans. A part d'això, el millor que pots fer per estar bé de salut i mantenir un bon pes és menjar de tot i equilibrat, i fer esport. Per una altra banda, pensa que cada persona té una constitució que no pot canviar, de la mateixa forma que hi ha persones que tenen tendència a estar grassonetes i els costa baixar de pes, hi ha persones a les que els hi passa just lo contrari, tenen tendència a estar primes i els costa guanyar pes, com sembla ser el teu cas. Així que si tens aquesta predisposició a estar prima, potser trobaràs que et costa engreixar, de manera que el millor que pots fer és acceptar-te tal com ets i aprendre a valorar el teu cos d'una manera positiva, ja que aquesta és la clau per sentir-te bé! acceptar-te amb les teves virtuts i els teus defectes! A més, segur que el teu cos té moltes coses molt maques, només cal que aprenguis a veure-les. De fet, un pit gran per a moltíssimes persones és sinònim d'un pit maco, de ben segur que trobaríem moltes dones a les que els hi agradaria tenir el teu pit, així que t'animo a que intentis valorar el tamany dels teus pits com una cosa positiva!