Blancaneus
Blancaneus
Any: 1997
Comarca: Vallès Occidental
Data: 01/12/14 09:45
Ddepressió
hola, ja fa uns anys que el meu gat va desapareixer, i em vaig enterar de que una amiga que sempre venia a la meva casa de petita, mel va robar i sel va emportar a casa. Em vaig asabentar fa poques setmanes i li vaig comentar i em va dir que no em volia donar el gat, li vaig suplicar pero no mel volia donar, i vaig agafar una depressió, ajuuuuudaaa que haig de fer?
InterPersonal
InterPersonal
Data: 07/12/2014 11:24
Bon dia Blancaneus,

Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Primer de tot, moltes gràcies per escriure'ns!

Entenc que estiguis trista amb aquesta situació que ens has explicat! Ha de ser molt i molt complicada.

Si parlant amb ella no has aconseguit fer-la entrar en raó i convèncer-la de què aquest gat és teu, i que per tant, te l'ha de tornar, parla amb els teus pares i que ells t'ajudin a solucionar aquesta situació, segur que si ells parlen amb els pares d'aquesta noia, ho aclareixen, i ho solucionen.

Molts ànims i molta sort!
www.consultajove.cat
Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.