adolescent
adolescent
Any: 2001
Comarca: Segarra
Data: 30/11/14 20:59
enxoxades pel mateix
a mi i a la meva cosina ens agrada el mateix noi, el problema es que ella no ho sap que magada a mi. com puc fer perque la meva cosina ja no li agradi o no li agradi tan?? m'agrada tan que li he fet firmar una promesa dient que ella no sortiria amb ell!! ajuda!! que he de fer? mercii <3
InterPersonal
InterPersonal
Data: 07/12/2014 11:19
Bon dia adolescent,

Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Primer de tot, moltes gràcies per la teva consulta.

Entenc que et preocupi aquesta situació, no ha de ser fàcil que t'agradi el mateix noi que a la teva cosina. El millor que pots fer és parlar amb ella, ja que si intentes que no li agradi, o que no li agradi tant aquest noi, i després ella s'entera que a tu t'agrada es por enfadar i podeu tenir una bona discussió.

El millor que pots fer és parlar amb ella i explicar-li la situació, parleu i mireu de trobar una solució a aquest problema. Pensa, et va la pena córrer el risc d'enfadar-te i/o perdre a la teva cosina per un noi? El millor és ser sincera i mirar de solucionar-ho amb la veritat per davant.

Molta sort!
www.consultajove.cat
Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.