Segon primer cop
Desde fa cuatre mesos que estic sortint amb un noi que m'estimo un munt, poc abans de fer els cuatre mesos estavem a casa seva i la cosa es va calentar una mica i ho vam acabar fent. Abans d'aixo ja haviem fet altres coses i ell sempre em preguntava si estava segura i si volia tirar endevant i jo tot i estar nerviosa estava segura i no em penedeixo d'haver fet res d'aixo, pero cuan ho vam fer no va ser el mateix. No estic segura de si estic/estava preparada per perdre-la i no se que fer.. es posible perdre-la un altre cop? com li dic que no estava preparada per fer-ho? no vull fer-lo sentir com el tipic noi que presiona massa a la noia ni res d'aixo... ajudaa>.<
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Clar que hi ha més primers cops, cada cop que estiguis amb una nova parella tindràs un altre primer cop, diferent a la resta però el primer cop amb aquesta altre persona! Ara bé amb aquest noi, ja ho has fet, el que podríeu fer és preparar un primer cop més ideal, més com tu te l'imaginaves, i comptar que aquell sigui el teu primer cop de veritat.
Si ell et va pressionar intenta que no torni a passar, no deixis influenciar-te pel seu desig i valora si ho vols fer de veritat o no.
Gràcies per utilitzar el consultori!
Una abraçada!
Helena Angel @HelenaAL
www.consultajove.cat