anna121212
anna121212
Any: 1997
Comarca: Bages
Data: 30/11/14 10:37
festa de ppijames (contesteu lo mes rapit posible siusplau
hola!
la semana que be es el meu cumple i vull comvidat al meu grup damiges a dormir a casa som 8 o 9 i la mare em diu que per lo maxim 5 pero no vull que ningu sen fadi perk em savria mol de greu. com puc comvenser a la mare perk em deixi comvidarles a totes?
InterPersonal
InterPersonal
Data: 05/12/2014 19:39
Hola Anna,

Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!

Doncs la millor manera de poder parlar-ne amb la teva mare és exposant això que ens dius. Explicar-li que t'agradaria convidar 8 amigues i que sents que potser s'enfadaran. Llavors entre totes dues potser podeu arribar a un acord i convidar-ne alguna més.

Però si ella posa el seu límit... ho hauràs de respectar i explicar-ho a les teves amigues. Si tu ets sincera i expliques el motiu, tot i que et sàpiga greu que no puguin venir totes, sabràs que estàs "jugant net".

Una abraçada!
www.consultajove.cat
Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.