Masturbació
Hola, primer de tot darvos les gracies!!
Tinc un problema, quan em masturbo en menys de un minut ja me corregut i el dia de fer-ho tinc por perque la noia no arribi al orgasme.
Quins es la millor edat per perdre la virginitat? Es massa tard o massa aviat els 14 anys?
I quant ma hauria de medir el membre als 14 anys? Si 12 aixecada esta be o es poc?
Suigueu sinser siusplau, moltes gracies
Adeu!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. EN primer lloc, gràcies per les teves paraules, ens animen a seguir treballant en el consultori!
Pel que fa a l'ejaculació quan et masturbes, i la preocupació d'aguantar quan estiguis amb una noia per a que pugui arribar a l'orgasme, són molt normals, però alhora has de deixar de donar-hi voltes, per què? Doncs perquè la gran majoria de les noies/dones no arriben a l'orgasme amb la penetració (sinó llegeix algunes consultes del consultori), les noies arriben a l'orgasme amb l'estimulació del clítoris i aquest està a l'exterior de la vagina. Per tant, no importa tant la penetració!
Pel que fa a l'edat per perdre la virginitat, no n'hi ha una de millor o pitjor, el més important és que tu et sentis preparat, que gaudeixis del moment, que estiguis a gust amb la persona i que no et sentis pressionat per res ni ningú.
I a la tercera qüestió, dir-te que la mida de penis ideal, no existeix. El que sí que et puc dir és que la normalitat va vinculada a la mitja, i la mitja catalana és de 13 cm en erecció. Un penis considerat "normal" és a partir dels 8 cm en erecció.
Gràcies per utilitzar el consultori!
Una abraçada!
Helena Angel @HelenaAL
www.consultajove.cat