masturbacio masculina:$
Em fa molta vergonya preguntaro pro bueno, prefereixo preguntaro a uns que en saben que no pas...:/
Bueno continuo, aqesta setmana quan qedare amb el meu novio com que la semana pasada ia vam començar a "tocans una mica" aqesta setmana tornara passar perq hose.. i bueno vui ferli plaer, pero nose com fero ho sigui no ser com es fa una "paja" i pf.. magradaria intentaro
algun consell ho algo?
pd: si llegiu aixo no hos penseu qq soc una calenta perqe ja portem molt temps junts i creiem que ja es hora de avançar una mica:)
Elena Crespi

Hola aaalba! com estàs?
Doncs el que ens demanes és molt normal, no ens ensenyen com es fan aquestes coses i quan estàs en parella, si hi portes un temps, és lògic que vulguis tocar-lo una mica més.
El truc per dir-te com masturbar-lo el té ell mateix perquè no hi ha una manera universal que agradi a tots els nois. POtser et recomanaria que intentessis fer-ho suaument. Normalment un noi quan es masturba acarona el seu penis amunt i avall. Et recomano que ho puguis començar a fer lentament i que vagis augmentant el ritme si veus que a ell li agrada. També et recomano que comencis apretant poc i augmentant la pressió.
Però... sobretot: parla-ho amb ell i demana-li què i com li agrada més!
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - www.iesp.cat