Anonim316
Anonim316
Any: 2000
Comarca: Barcelonès
Data: 30/11/14 01:15
Ajuda si us plau!!
Hola, tinc un problema:
M'he enamorat d'una noia que totohom odia i si surto amb ella no se si a mi també em passaria. Podriau dir-me alguna solució?
InterPersonal
InterPersonal
Data: 05/12/2014 19:36
Hola anònim,

Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.

A veure, intentaré ajudar-te. Primer de tot et diria que t'asseguréssis què sents tu per aquesta noia. Sé que l'opinió dels altres també ens importa (encara que no ens agradi admetre-ho), així que hauràs de decidir què és més important per tu:
si intentar alguna cosa amb aquesta i aguantar les possibles reaccions o oblidar-te d'ella i no passar per aquesta pressió social.

Crec que la qüestió és conèixer-te suficientment per saber quins són els teus límits. Prenguis la decisió que prenguis, espero que sigui perquè tu n'estàs convençut!

Una abraçada!
www.consultajove.cat
Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.