Anònim
Anònim
Any: 2001
Comarca: Barcelonès
Data: 29/11/14 17:50
amics
Hola, em podeu ajudar siusplau???
Tinc 13 anys i l'any passat vaig passar-ho molt malament tot l'any per culpa de que em va deixar un noi i tots els meus amics estaven a sobre meu apoian't-me pero aquest any noto que es tot diferent, que es van allunyant de mi i que em deixen com mes apartada com si no signifiques res per ells.
Siusplau em podeu dir que puc fer per recuerar-los, no se si es pel meu caracter o per que?
Gracies.
InterPersonal
InterPersonal
Data: 05/12/2014 18:08
Hola! Sóc l'Eli Aulet. psicòloga d'Interpersonal.

Potser notes una mcia la diferència , és natural. Quan estem fotuts és natural que els amics ens donin un cop de mà i estiguin me´s atents a com estem. però lalvors tothom té la seva vida i tots tornem a la normalitat. Pot ser que es tracti simplement d'això!

Intenta estar tu per ells ara, potser toca això, i sobretot divertir-vos i fer plans. I si algun dia no esteu tant junts, o alguna setmana, docns no passa res!

Endavant

ELi AUlet www.interpersonal.cat


Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.