nosé que fer...
Hola!
El meu novio i jo som dos juvenets. Ell te 13 i jo 12. En els moments en que estem els dos sols acariciantnos ami m'entren pesigolles per la zona dels obaris, tinc la sencació de que vuifero pero em fa por que s'enterin els meus pares.
Hem parlat de fero, pero penso que som molt juvenets. Pero cuan estic amb ell, els dos tenim ganes de tirarnos a sobra del altre, i fer el que bulguem.
NECESITO CONSELL SIUSPLAUUU!!!!
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
Respecte al que consultes, et diria que no tingueu pressa i gaudiu d'aquests moments amb tranquil.litat. Tu mateixa ja dius que sou jovenets, així que potser seria bona idea anar descrobrint el vostre cos junts poc a poc. I hem de recordar que les relacions sexuals no han de perquè implicar la penetració, poden ser moltes més pràctiques, com les caricies que ja us feu :)
Respecte al que expliques de les pesigolles que sents, aquestes apareixen com a senyal t'està agradant el que feu, així que aprofiteu per gaudir d'aquestes sensacions sense presses! ;)
Espero haver-te resolt el dubte!
Helena Galé @hln_gale www.facebook.com/helenagale.psicologa www.consultajove.cat