LOKA
Hola! totom diu que estic prima però no crec, pq faig 1'60, i peso 41, poder el meu pes es baix pero el cos, la panxa es plana mol plana, pero fa una mica de bulto vueno es normal penso, pero les cuixes nose, no son presisamen gaire primes com les veig.. que puc fer per aprimar una mica? gracies! un petó.
Sara Bujalance

Hola! Amb l'alçada que tens no et convé gens aprimar! Ja estàs molt prima, és impossible que les teves cuixes siguin grosses. De fet, el teu pes és una mica baixet per la teva alçada, així que aprimar seria posar en risc la teva salut!! Treu-te del cap aquesta idea d'aprimar i escolta el que et diu tothom! Ells et diuen que estàs prima perquè et miren objetivament i veuen la veritat. Si tu no ets capaç de veure't prima és que potser hi ha algun tema psicològic que et fa la guitza i no et permet veure't com estàs, per exemple, quan un s'obsessiona una mica amb el tema del pes acostuma a veure's més gras del que realment està, crec que això és el que t'està passant. Et recomano que parlis d'això amb algun adult de confiança com, per exemple, els pares. Ells t'ajudaran a sentir-te millor i a controlar la preocupació pel pes per evitar que es converteixi en un problema greu. Un petó molt gran!!