Mugró:$
Desde que em van començar a crèixer els pits el mugro s'em va fer gran. I dons a la meva classe i totes les meves amigues el tenen petit o una mica ample, però no pas com jo... El cas es que si em dona vergonya cambiarme a la hora de gimnasia, qe mai em trec el sostenidor, dons quan fagi l'amor no sabre que fer, em farà molta vergonya i no podré pq segur que a l'altra persona no li agrada. Enserio, es massa gran, es horroros... Tota la meva famíliadiu qe son tonteries pero per a mi no ho es gens...
Es pot fer algú pq no sigui tant gran? O consells per acceptar-ho, o nose algo xD
Anissa Ouali

Hola! Durant l’adolescència i amb els canvis que es produeixen a la pubertat, es possible que els mugrons canviïn els seu tamany i siguin més grans i això a vegades provoca una gran preocupació estètica, més que cap problema físic. Hi ha una cosa que dius que és molt important: acceptar. La teva preocupació es centra més en els altres, però la primera persona que s’ha de començar a sentir bé i a gust amb el seu cos, és un mateix! Com volem que ens estimin si no ens estimem primer nosaltres? Segurament quan mires els teus mugrons no pots deixar de pensar: són massa grans!, no m’agraden! Si un altre persona els veu em jutjarà per això, horribles,... i podria seguir així molt més! (com et comentava abans, tu mateixa et la teva jutge, i això provoca que sentis que els demes pensaran el mateix que tu).
Però et proposo una cosa, podries dir alguna cosa que t’agradi? Ja no només dels mugrons, sino de tot el cos? Tots els pits, mugrons, cames, panxes, braços, ulls,... són diferents! I mai trobaràs dos iguals! Si no t’ho creus pots buscar imatges de mugrons per veure les diferències que et pots trobar. Espero haver-te pogut ajudar i mica en mica puguis anar veient més enllà de les coses que no t’agraden! Una abraçada! Anissa Ouali, psicòloga de l’IESP @AniOuali