Moltes preguntes!!
Hola, tinc 15 anys i estic una mica preocupat per el tamany de... em mesura 12cm i m'agradaria tenir 15 (em masturbo també)
Per això volia fer unas preguntes:
1-Seguirà creixent?
2-Importa el tamany?
3-Podriau donarme algun truc per que creixi mes?
4-Quan es practica sexe el tamany te algo a veure?
Després, quan vull anar a comprar condons em fa molta vergonya i s'ho haig de demanar a un amic, alguna sugerencia??
Graciès
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per utilitzar el consultori!
Mentre et centris només en el teu penis no t'ho passaràs del tot bé quan estiguis amb una altre persona!
Anem a pams:
1-Seguirà creixent?
És possible que creixi una mica més, tan el penis com els testicles, però no canviarà massa més.
2-Importa el tamany?
La pregunta del milió d'euros! Quants programes i quants articles a revistes s'han fet donant resposta a aquesta pregunta! Bé el tamany importa si a algun dels dos membres de la parella li importa, ja que generarà preocupació i tornarem a no passar-ho bé!
3-Podriau donarme algun truc per que creixi mes?
No hi ha trucs màgics.
4-Quan es practica sexe el tamany te algo a veure?
No, el sexe no només és penetració, les dones de fet gaudeixen mot més amb l'estimulació de l'exterior de la vagina que de l'interior de la mateixa. Amb la masturbació o el sexe oral pots fer que la teva parella gaudeixi molt més que amb la penetració.
Pel que fa a la vergonya de comprar preservatius, fora vergonya! Comprar preservatiu és salut! Significa que tens una vida sexual activa i que procures per la teva salut i per la salut de la teva o les teves parelles.,
Una abraçada i gràcies per la confiança i per utilitzar el consultori!
Helena Angel @HelenaAL
www.consultajove.cat