Vol fer-ho?
Bones,
Fa temps que vaig amb un noi, i hem fet peeting i tot això, i últimament, més que mai, parlem del sexe. L'altre dia va anar a un altre poble i hem va dir que si aprofitava per comprar condons, això és que vol fer-ho no? Jo també vull..però es que no sé com dir-li, i tinc por d'equivocar-me.
mersi!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Aquell moment hagué estat un bon moment per demanar-li per què volia comprar preservatius i que et digués les coses clares, no creus? Bé sigui com sigui, el que has de tenir clar és què vols tu, vols tenir relacions sexuals o no? I la segona pregunta seria...vols que sigui amb ell?
Si els dos voleu donar aquest pas junts, només heu de procurar algunes coses:
- Si un dels dos vol parar en el moment que sigui, es pararà i l'altre ho haurà de respectar.
- Si hi ha dolor es para.
- Si en algun moment un dels dos canvia d'opinió, es para.
- Utilitzeu el preservatiu
- Comproveu que el preservatiu no s'ha trencat (omplint el preservatiu amb aigua, si hi ha algun forat l'aigua s'escaparà)
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel @HelenaAL
www.consultajove.cat