pildores, preservatius orgasme mutu
hola.voldria demanar si era veritat que tan sols et pots pendre tres vegades la pildora del dia despres, i si es veritat, per que?
també voldria demanar si existeixen preservatius per sota l'aigua o son els de tota la vida?
es possible arribar a l'orgasme amb parella? com es pot fer? per que sempre arriba ell primer i jo maig de quedar amb les ganes.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per utilitzar el consultori!
No és cert que la píndola del dia després només es pugui prendre 3 vegades, però sí que és cert que no hem d'abusar d'ella. Aquesta píndola interromp la possibilitat d'embaràs fent que la regla baixi estiguis en el moment que estiguis del teu cicle menstrual. No és un mètode anticonceptiu, és un mètode d'urgència!
Per tenir relacions sexuals sota l'aigua no hi ha uns preservatiu específics, podeu utilitzar els que utilitzeu normalment.
Per arribar a l'orgasme en parella entenem que et refereixes amb la penetració... això és MOOOOLT difícil! Podeu buscar la fórmula que més us agradi, primer que et faci arribar a l'orgasme a tu amb masturbació o sexe oral i després ell amb penetració, sexe oral o masturbació.... O al revés, quan ell hagi ejaculat, aleshores que t'estimuli a tu. Sinó també podeu provar a estimular el clítoris mentre hi ha penetració. Ja ens explicaràs!
Una abraçada i gràcies per la confiança!
Helena Angel @HelenaAL
www.consultajove.cat