problem !!!!!!!!!!!!!
Hola tinc un problema:
jo i la meva pàrella em dit s¡de fero i jo opino k estic praparat oer al prime cop al unic problema es la mida del meu penis tinc por de si es massa petit o no pk fa uns 11 cm
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP.
La mida de penis ideal, no existeix. El que sí que et podem dir és que la normalitat va vinculada a la mitja, i la mitja catalana és de 13 cm en erecció. Un penis considerat "normal" és a partir dels 8 cm en erecció. Pensa que la vagina fa entre 8 i 13 cm per dins, per tant, no és cap problema el que ens comentes!
No es tan important la mida del penis com el fet de com et sents, és a dir, si estàs còmode, si estàs a gust amb aquesta persona, si podeu parlar del que us agrada i del que no us agrada, etc...
Una abraçada i gràcies per la confiança!
Helena Angel @HelenaAL
www.consultajove.cat