No sé que fer...
Holaa:')
Porto tontejant amb un nen fa molt i hem arribat a la conclusió de què podríem liarnos, a les hores bueno ell no vol que ho sàpiga ningú, s'avergonyeix? A més li he dit de quedar a un centre comercial i ell diu que no que hi ha massa gent.. A les hores no se si això anirà a més en plan si em demanara algo més que un simple lio, m'acabaré pillant per ell..? ... I un altra qüestió és que jo ja porto uns mesos sense res amb ningú perquè no estava preparada. I... No se que fer per quan aquell nen i jo estem sols, com faig per llençar-me?
Respon urgent:0
Mercii per respondreeee<3
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Totes les preguntes que ens fas ens les fa moltíssima gent, per tant, és normal que et sentis amb tanta incertesa!
El més fàcil per saber si s'avergonyeix o no, potser és demanar-li directament a ell... pregunta-li si li molesta la gent dels centres comercials o si no vol que et vegin amb ell. I espera la seva resposta, nosaltres no podem saber què sent ell, potser ell vol més intimitat, i no vol anar a un centre comercial per evitar aglomeracions de gent.
Pel que fa a si et pillaràs per ell... tampoc podem endevinar el futur, ves coneixent-lo, parleu, compartiu moments, etc... i si et va agradant fantàstic! I si no es desperta res més enllà d'una amistat, doncs fantàstic també ja que hauràs aconseguit un bon amic!
Si quan esteu sols notes que hi ha feeling, que li agrades i que potser podria haver un petó en algun moment, intenta començar tenint contacte amb les seves mans i poc a poc us anireu apropant l'un a l'altre i al final serà fàcil,
Una abraçada i gràcies per la confiança i per utilitzar el consultori!
Helena Angel @HelenaAL
www.consultajove.cat