Mariaaaaaaaaaaaa
Mariaaaaaaaaaaaa
Any: 2000
Comarca: Barcelonès
Data: 25/11/14 21:35
Horror
Holaaa !! últimament quan em ve la regla estic de molt mal humor i reconec que estic insoportable quan abans estaba el triple de contenta !! Que em pot estar passant ?? No m´agrada estar així pequè nomès tinc ganes de plorar ... ELS 7 DIES !! I sento que desperdicio molt de temps i ho odio . No podeu fer res , jo tampoc jeje pero alguna recomanació ?? Gracies :)
InterPersonal
InterPersonal
Data: 03/12/2014 19:45
Hola Maria,

Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.

Gràcies per escriure'ns, però no hi podem fer gaire res. La regla pot afectar-nos de manera diferent, i alguns mesos amb més intensitat que d'altres. Si tens molt dolor, pots demanar hora al teu metge de capçalera, però pel mal humor.... l'únic que puc dir-te és que en siguis conscient i que intentis suavitzar-te (Sobretot amb els altres). A més, sempre pots avisar que estàs tenint un mal dia o que no estàs d'humor (així el teu entorn ja està avisat del teu estat d'ànim).

Una abraçada bonica!
www.consultajove.cat
Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.