Sexe per primer cop
Hola :3 Bueno la setmana que vé, tindré relacions sexuals amb un amic meu.Ell ja ho ha fet com uns 20 cops, amb diferents noies, i jo encara sóc verge. Tinc 14 anys i estic molt segura de que hu vui fer. Però.. TInc molts dubtes i estic nerviosa.
-Si és trenca el preservatiu?
-Si no li agrada?
-Si sangro?
-Si em fá mal?
M'ha dit que parlarém un rato i tal, després ens liarem i després ho farém. Jo tinc molta vergonya però no se que haig de fer :$ Tinc que mirar algun video pornografic? Gràcies <3 Petons :*
IESP

Hola megasgo,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP.
Els nervis poden afectar a que pugui haver-hi dolor ja que el cos estarà en tensió i els teus genitals també, intenta estar còmode i si en algun moment veus que canvies d'opinió pots dir que no vols en qualsevol moment.
És normal que tinguis tantes preguntes, anem a pams:
Si el preservatiu es trenca haurà estat un accident i podeu anar a un Centre d'Atenció Primària o a una farmàcia a buscar la pastilla del dia després. El que és innegociable és que hi hagi preservatiu, és a dir, sempre que hi hagi penetració hi ha d'haver un preservatiu!
Ningú neix après, i per tant, calma, ja aniràs aprenent, si ell ja té experiència, ell et pot ajudar a estar més tranquil·la. No totes les noies tenen dolor i sagnen la primera vegada, això dependrà de molts factors, però si sagnes, no pateixis, la sang no mossega.
No cal que miris cap vídeo pornogràfic, ja que el porno és ficció, NO és un documental, i per tant, el que hi veuràs no és real.
Si en algun moment de la cita no ho veus clar, tens dubtes i no ho vols fer, només cal que ho diguis, ell ho haurà de respectar. En el sexe un "no" és un "no" i aquest no es pot violar!
Espero haver-te ajudat!
Helena Angel @HelenaAL