Nit de nadal
el nadal passat estava amb el meu novio, estavem sols a casa, y ell hem va dir que tenia condons i lubricants, li vaig dir k guay! ell hem va dir si volia fer el amor amb ell, jo li vaig dir k mencantaria, pero la veritat esque no vam disfrutar gaire perque teniem por que vinguesin els seus pares, cosa que al final no van venir perque es van quedar a dormir a casa duns amics, llavors vam anar a un hotel, alla vam fer l`amor un altre cop i la veritat esk va durar mooolt....ara hem pregunta si el vull fer sense condo pro em fa cosa...k li puc dir? vol k anem a casa seva i vol chuparmel, pero a mi no magradaria que mel chupes...
Anissa Ouali

Hola Joana44!!!
Com veus és important estar tranquils i en un lloc on no t'angoixes per poder disfrutar de les sensacions. sobre el preservatius, has de tenir en compte que hi han riscos, embaràs no desitjat i infeccions de transmissió sexual per això sempre sempre s'ha d'utilitzar preservatiu quan els genitals estan en contacte.
És important que els dos ho tingueu clar, ja que us ajuda a protegir-vos als dos, estar més tranquils i com abans, passar-ho bé! per això els que li pots dir és això.
Sobre llepar o practicar sexe oral, mai s'ha de fer res que no és vulgui o un no es senti preparat, per això no heu de tenir presa i mica en mica anar experimentant.
Una forta abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali