Sexe+depilació
Hola, mira. Que dimecres ho faré amb el meu novio. Primer, m'agradaria depilar-me, amb que m'ho puc fer? Cuchilla o crema depilatoria? Només és a la part de devant o també per on els llavis?
Després, per el sexe, com és fa? Gràcies. Petóns :*
IESP

Hola megasgo,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Probablement dimecres ja ha passat, de totes formes gràcies per utilitzar el consultori!
En primer lloc, per tenir relacions sexuals no cal depilar-se si no vols, els pèls no són cap impediment. Però si vols depilar-te la fulla d'afeitar i la crema depilatoria fan el mateix efecte, tallen el pèl des de la base, però no arrenquen l'arrel i això farà que quan vagin sortint de nou els pèls, aquests surtin més forts.
També has de tenir en compte que la zona que vols depilar és molt sensible, amb la cutxilla et pots tallar, i un tall als genitals pot fer molt mal, i la crema si no n'has utilitzat mai pot fer-te alguna reacció al·lergica. La millor forma per depilar-te és que vagis a una professional (una esteticista) i que t'ho faci amb cera, els primers cops pot fer més mal però després els pèls surten més dèbil.
Ens preguntes també com es fa el sexe, i aquesta pregunta és més complicada de respondre. L'únic consell és que intenteu que la situació sigui còmode pels dos, que estigueu relaxats i que intenteu estar poc nerviosos, tot i que el primer cop és normal tenir nervis.
Espero haver-te ajudat!
Helena Angel @HelenaAL