vull aprimar-me
hola, tinc 14 anys, medeixo 1,54 i peso 57. els meus pares ja em diuen que haig de fer dieta, perque estic gorda. vaig a un dietista, pero no em serveix gaire. tens alguns consells per aprimarme?
Sara Bujalance

Hola Paynee! Els millors consells que et puc donar per aconseguir un pes saludable i tenir una bona salut al mateix temps és menjar de tot i de forma equilibrada (tal i com marca la piràmide de l'alimentació), i fer esport com a mínim 3 cops a la setmana. Si ja estàs fent això, els pares t'ajuden i un professional t'està orientant, no hi ha gaire cosa més que puguis fer, ja ho estàs fent tot bé!. Pensa que els resultats de menjar equilibrat i fer esport apareixen al cap d'un temps, després de que s'hagin convertit en un hàbit, així que pósa-li una mica de paciència i ja veuràs com més endavant recolliràs resultats. A part d'això el millor consell que et puc donar és que no t'obsessionis amb aquest tema del pes perquè la teva vida consisteix en moltes més coses a part dels quilos que peses, t'animo a que disfrutis de la resta de coses (sortir amb els amics, fer aficions com la música, pasar-t'ho bé, etc) i sobretot, a que et valoris de forma positiva a tu mateixa, ja que és moooolt important acceptar-se i estar a gust amb un mateix per a sentir-se bé! Un petó!