Masturbació un mal vici?
Hola!
Doncs bé, us escric ja què tinc un petit dubte és el següent:
Primerament són noi, 1. doncs bé el fet és que no se perquè però m’agrada molt masturbar-me quant dic això vull dir que poder em masturbo 4 cops al día sense cap problema i trec semen, ( no es que estigui necessitat) però volia saber primerament, si és dolent masturbar-se tant durant el día?
2. D’altra banda, com puc fer per tenir un plaer més fort o com puc fer per conèixer més sensacions m’entres em masturbo?
3. Hi ha alguna forma de fer que el plaer sigui més fort i mes durader?
Moltes gràcies!
Anissa Ouali

Hola BurruCAT!
La masturbació no ha de ser res dolent, és l'eina que tenim per autoconèixer el propi cos, veure quines zones ens agraden més o menys, etc... Si et masturbes molts cops al dia, primer has de veure si ho fas per avorriment? estàs angoixat i t'ajuda a relaxar-te? si aquests son alguns dels motius, llavora’ns aquí has de mirar de buscar altres manera de passar l'avorriment, per exemple, o si estàs angoixat perquè és?
Per tal de conèixer com potenciar el plaer, el que més et pot ajudar és anar poc a poc i fixar-te en les sensacions, això ajuda a intensificar el plaer i fer que sigui més durader.
espero haver-te pogut ajudar!
Una abraçada!!
Anissa Ouali, @AniOuali