jopee! REGLA
bonees!
mira, el 24 de octubre em va venir la regla pr primera vegada, i ja a pasat un mes i no m'ha baixat. diu me mare que no pasa res, prk a ella li va baixar un cop i no li va tornar a baixar fins 6 mesos mes tard... pro, em dona la sensacio de que baixa, pro no baixa! m'agradaria que em donguesiu consells sobre com puc saber si la tinc o no. si vaig al ginecoleg m'ajudaran????? ajudaaa porfaaaaa!!!!!!!!!!!!!
Anissa Ouali

Hola Cari!!
Fa un moment he respost una consulta molt similar a la teva. Fa quan et va venir la primer regla? Durant els primers anys de menstruació aquesta pot ser molt irregular, i variar el temps que pot trigar en venir d'una regla a l'altre.
També has de saber que els canvis en l’alimentació també pot afectar. A més a més et volia pregunta si hi ha alguna cosa que t'angoixi molt? com veus això també pot afectar al cos i per tant fer que trigui més a venir la menstruació.
Així que no t'atabalis, la teva mare t'ha donat un bon consell, i veuràs com mica en mica vindrà.
Pd: Si han hagut relacions sexuals de risc, sense protecció, hauríem de tenir en compte el risc d'embaràs.
Espero haver-te ajudat! Un petonas!
Anissa Ouali, @AniOuali