Tinc por... preocupada
Hola, tinc 17 anys. Fa 8 mesos que practico el sexe amb el meu novio, al principi anava tot bé, però després algún cop sangrava despres de fer l'amor. Ara ja és gairebé sempre i començo a notar un dolor a la pelis.. tinc com una boleta a dins, és llisa no em fa mal si no apreto. També tinc un flux força constaant i és blanc i espès. Què podria ser? És un mioma? Tinc un tumor? Ajuda si us plau...
Estic esperant hora pel ginecòleg però no puc esperar. Li hauria d'explicar a la meva mare?
Anissa Ouali

Hola FuckFunk!!
Primer de tot, calma, no podem saber exactament què és fins que no ho vegi algú professional. Així que hauràs d'esperar l'hora amb el ginecòleg.
La vagina és una zona molt sensible, en ocasions, el fregament, les ungles, poden fer alguna petita ferida, però si sents que és constant és ideal que hagis agafat hora amb el metge. Respecte al flux, és normal que sigui constant, i vagi venint, ja que ajuda al manteniment de la zona interior de la vagina. Si has notat que ha canviat de com et venia abans, explica-li al gine ja que el flux ens ajuda a detectar si hi algun problema.
Parlar amb la mare et pot ajudar a quedar-te més tranquil•la, aixi que si t'animes endavant.
Però repeteixo, no t'avanci, no té perquè ser res!! una forta abraçada!!
Anissa Ouali, @AniOuali