sexe indecís ?
Hola, us voldria fer una consultaa.
Veureu, ja fa un temps que amb una amiga meva estem parlant sobre liarnos i tal, ja que cap dels dos s'ha liat encara (tots dos tenim 16 anys). I li vaig proposar de liarnos i em va dir que sí, li vaig proposar de fer petting i també em va dir que sí, i li vaig dir que si em voldria fer una palla, i també em va dir que sí, però que res més. I aquí ve el meu dubte: ella no es gaire guapa, però de cos no està malament, i si m'hi lies i ella no digues res doncs no em faria res. Però si ella digues algu, pos cauria un pèl baix. Aquesta seria la primera pregunta, i la segona és: si m'està fent una palla i li dic per follar i ella em diu que no, però jo en tinc moltes ganes, hi hauria alguna manera de fer-la canviar d'opinio ??? No la vull forçar ni molt menys, però seria per no deixarme amb el calenton. Espero que respongueu aviat, gràcies !!!
IESP

Hola cfp1998!
Sóc l'Helena Galé, psicòloga de l'IESP. Gràcies per la teva consulta!
1- Quan ens liem amb algú, hauria de ser perquè la persona ens agrada. Si només ens agrada el cos, difícilment gaudiem de les relacions sexuals, no creus? A més, si penses que liant-te amb ella és com si baixessis un nivell, no és una mica injust per ella? Què passaria si ella pensés el mateix que tu? Recorda que tampoc t'has liat amb ningú... Estaria bé que, abans de liar-vos, puguis apreciar-la a ella com a persona: estic segura que l'acabaràs veient maca :)
2- Si ella no vol tenir relacions amb penetració quan li proposis, ho has de RESPECTAR. No la potsintentar convèncer, ja que el que podria arribar a passar és que ho fes per la pressió... i podria fer-la sentir molt malament i a tu també. De moment aneu pas per pas i ja es veurà!
Si tens un calentón i després no teniu relacions, no passa res: cap noi ha explotat per això, oi?
Tingues paciència, ja que el sexe és divertit si fem les coses quan toquen ;)
Espero haver-te ajudat!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat